Owczarkowo Strona Główna> Owczarkowo
Forum miłośników I grupy FCI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 9
Owczarkowo Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Test
Martusska10

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 2443

PostForum: Testownia   Wysłany: 2007-12-19, 18:33   Temat: Test
To fajnie juz umiem xD Pozdro!
  Temat: Szomala!
Martusska10

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 640

PostForum: Przywitaj się   Wysłany: 2007-12-19, 18:29   Temat: Szomala!
Jejku, chodzi mi ze bede pielegnowac. Moja siostra cioteczna ma yorka, pielegnuje go i nie smierdzi.
  Temat: Test
Martusska10

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 2443

PostForum: Testownia   Wysłany: 2007-12-18, 09:54   Temat: Test
Ten kod to ja znam. Mi chodzi o te jezdzace cos xD
  Temat: Jakie rasy z I grupy lubicie najbardziej?
Martusska10

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 1933

PostForum: Inne   Wysłany: 2007-12-18, 09:46   Temat: Jakie rasy z I grupy lubicie najbardziej?
Ojjj sorki, pomylilo mi si xD
  Temat: Test
Martusska10

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 2443

PostForum: Testownia   Wysłany: 2007-12-17, 20:04   Temat: Test
Ja tez nie....
  Temat: Jakie rasy z I grupy lubicie najbardziej?
Martusska10

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 1933

PostForum: Inne   Wysłany: 2007-12-17, 20:00   Temat: Jakie rasy z I grupy lubicie najbardziej?
Ja przeukocham ON'ki :) Pozniej sa podhalany, sheltie i collie. no i tez bernenski xD
  Temat: Szomala!
Martusska10

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 640

PostForum: Przywitaj się   Wysłany: 2007-12-17, 19:58   Temat: Szomala!
Teeee psa nie mam xD Ale wlasnie stwierdzilam ze bardziej opiekujac sie moja swinka i nie obnizajac sie na koniec roku w szkole bede miala psiaka xD Albo wezme ze schroniska, albo yorka ( mam uczulenie, one nie uczulaja, nie smierdza bo maja wlosie)
  Temat: Psy i ludzie xD
Martusska10

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 478

PostForum: Wasze strony   Wysłany: 2007-12-17, 10:05   Temat: Psy i ludzie xD
Moje forum: http://psyludzie.xad.pl :) Serdecznie zapraszam xD Ostatnio cos niestety xad.pl nawala i forum nie chodzi czasami, ale jest juz coraz lepiej :)
  Temat: Szomala!
Martusska10

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 640

PostForum: Przywitaj się   Wysłany: 2007-12-17, 10:03   Temat: Szomala!
Szomala owczarkomanie ! Tez kocham owczarki. Szczegolnie niemieckie. Kocham je ponad zycie xD No wiec, mam 11 lat, kocham psy i neta xD Jestem tu dzieki perro xD
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template lightbrown v 0.4 modified by Nasedo

| | | Darmowe fora | Reklama
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15